Vraag & Antwoord

Wat zijn de verzendkosten?

  • Onze tarieven voor verzending kunt u hier vinden.

Waarom zijn de verzendkosten aan de hoge kant?

  • Helaas krijgen grote bedrijven die dagelijks vele pakketjes versturen ook hogere kortingen. Voor kleinere webshops geldt dit helaas niet.

Met welke vervoerder verzenden jullie je pakketten?

  • Pakketten worden met DHL verzonden in binnen- en buitenland.

Wanneer wordt mijn pakket verzonden?

  • Indien wij je bestelling voor 17.30 uur hebben ontvangen geven wij deze dezelfde dag nog af bij het servicepunt. Bestellingen die later binnenkomen worden uiterlijk de volgende werkdag verwerkt.

Wat is de levertijd?

  • De bezorgingen via DHL worden in 98% van de zendingen binnen 24 uur geleverd binnen Nederland. Vanwege het Corona virus en de vele bestellingen kan de levertijd iets langer zijn dan normaal.

    Binnen welke tijd kan ik mijn product(en) retourneren?

    • Vanaf het moment dat je een producten(en) hebt ontvangen, heb je de producten 14 werkdagen op zicht. De datum van de poststempel geldt. Na 14 dagen op zicht vervalt de zichttermijn en wordt de koopovereenkomst definitief. Retourneren is dan niet meer mogelijk. 

      Ik heb geen verzendkosten betaald i.v.m. een bestelling boven de € 75,- maar ik stuur een deel van de producten retour. Moet ik dan alsnog verzendkosten betalen?

      • Is je bestelling gratis verzonden maar kom je onder de € 75,- na het retourneren dan zullen wij achteraf nog verzendkosten in rekening brengen. Dit bedrag zal verrekend worden met het terug te betalen bedrag.
      • Dit geldt uiteraard niet als er sprake is van een verkeerd geleverd of beschadigd product.

      Is er sprake van retourkosten?

      • Ja er is sprake van retourkosten, deze komen voor rekening van jezelf en zullen verrekend worden met de retour gestuurde producten.
      • Dit geldt uiteraard niet als er sprake is van een verkeerd geleverd of beschadigd product.

      Waar moet een retour aan voldoen?

      • Producten die geretourneerd worden moeten ongebruikt, ongedragen, ongewassen en onbeschadigd zijn.
      • Mochten wij een retour ontvangen die hier niet aan voldoet, dan kunnen wij deze helaas niet retour accepteren.
      • Wanneer je je retour opstuurt, bewaar dan altijd je Track & Trace bewijs totdat je retour verwerkt is! Als wij jouw retour hebben ontvangen zullen wij het bedrag binnen de wettelijke 14 werkdagen terugstorten op jouw rekeningnummer waarmee jij je order hebt betaald.

       Wat moet ik doen als ik een verkeerd of beschadigd product heb ontvangen?

      • Indien je de zending beschadigd bij je is afgeleverd of je hebt een verkeerd artikel ontvangen meldt dit dan zo snel mogelijk binnen 24 uur aan de klantenservice via: info@loets.nl

      Hoe kan ik mijn product(en) retourneren en/of ruilen?

      • Klik hier om retourproces te starten.